Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen2023-06-19T12:50:23+00:00

Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen

In onderstaande rubrieken vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over onze luxe groepsaccomodatie De Braampeel in Neer, Limburg. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact met ons op. Wij beantwoorden al uw vragen met plezier!

Reserveren

Wat als ik het verblijf in de groepsaccommodatie wil annuleren?2023-06-19T12:59:42+00:00

Het is ontzettend jammer wanneer een verblijf met de hele groep niet door kan gaan. Vaak is een verdrietige gebeurtenis hiervan de oorzaak en dan is het extra vervelend als het ook financieel nog gevolgen heeft. Wij raden u dan ook altijd aan om een groep een groepsannuleringsverzekering af te sluiten. Wij hanteren de annuleringsvoorwaarden van Groepsaccommodaties Nederland.

Kan ik ook een optie nemen?2023-06-19T12:56:55+00:00

 U kunt voor één week een optie nemen op een accommodatie. Neem hiervoor gerust contact met ons op via mail of telefoon.

Kan ik de accommodatie ook vooraf bezichtigen?2023-03-09T13:26:35+00:00

Natuurlijk wilt u graag zien wat u reserveert of waar u terecht komt. Dit is alleen mogelijk op afspraak. We kunnen de accommodatie alleen laten zien wanneer deze niet verhuurd zijn. Gelukkig voor ons is dit bijna elk weekend en is het daarom vaak lastig om een bezoek te plannen.

Kan ik ook telefonisch of per email reserveren?2023-02-03T09:58:38+00:00

Uiteraard kunt u ook per telefoon een reservering maken. Bel gerust! Ons tel.nr. is 0475-430516. Ook via de mail kunt u een reservering aanvragen. Ons mailadres: [email protected].

Kan ik online reserveren?2023-06-09T07:32:32+00:00

 U kunt 24 uur per dag een reservering maken via onze website. Ga naar Boeken en klik op de gewenste aankomstdatum. U komt in het reserveringsformulier dat je verder invult. 

Aankomst en vertrek

Hoe werkt het uitchecken?2024-08-26T12:03:03+00:00

Op de dag van vertrek kunt u alle appartementen sluiten, de sleutels verzamelen in het sleutel huisje en de sleutel van de groepsruimte terugleggen in het sleutelkastje.

Waar kan ik inchecken?2024-08-26T11:58:39+00:00

Bij de Braampeel maken we gebruik van contactloos inchecken. Enkele dagen voorafgaand aan jullie verblijf ontvangen jullie een mail, met een instructie video voor het inchecken. In de video wordt belangrijke informatie gedeeld, kunnen jullie zien hoe jullie het sleutelkastje moeten gebruiken en de bijbehorende code. Mochten jullie bij ontvangst vragen hebben, kunnen jullie natuurlijk altijd bellen naar 0475-430516. Er is geen gastdame/-heer aanwezig bij het inchecken.

Kan ik ook eerder aankomen?2024-08-30T09:41:46+00:00

Door de wisseling van groepen moeten de accommodaties worden schoongemaakt op maandagmorgen en vrijdagmiddag, hierdoor is het helaas niet mogelijk om eerder aan te komen.

Wat zijn de aankomst en vertrektijden?2023-02-02T15:47:07+00:00

De aankomsttijd op maandag en vrijdag is 16.00 uur en de vertrektijd op vrijdag en maandag is 10.00 uur. Op zondag is er geen specifieke vertrektijd.

Verblijf

Kan ik gebruik maken van WIFI?2023-02-02T15:46:43+00:00

U kunt gratis gebruik maken van draadloos internet. Het wifi wachtwoord vind je in elk appartement in de keuken terug.

Mag er gebarbecued worden?2023-02-02T15:46:47+00:00

Er mag bij de accommodatie gebarbecued worden. Bij aankomst staat er een gas barbecue klaar. Indien hier gebruik van wordt gemaakt, verrekenen we het gebruik (€ 30,00) en de schoonmaak (€ 35,00) achteraf met de borg.

Is roken toegestaan?2023-02-02T15:46:51+00:00

De appartementen zijn rookvrij.

Groepsaccommodatie

Welke bedden/matrassen zijn er in de accommodatie?2023-05-30T09:12:49+00:00

De boxspring is voorzien van een matras voorzien van bonell binnenvering ook wel bonellvering genoemd.

Dit is voorzien van een skyleer rondom en het zijn echte hotelkwaliteit matrassen.

Is er ook een plattegrond van de accommodatie beschikbaar?2023-05-17T14:59:24+00:00

Hier kunt u de plattegrond van de accommodatie bekijken.

Zijn er leuke activiteiten in de buurt?2023-07-17T12:35:30+00:00

Er zijn ontzettend veel leuke activiteiten in de buurt. Bekijk hier onze activiteiten brochure en bereid je bezoek voor! Ontdek de omgeving en maak een mooie wandeling. De accommodatie ligt aan de rand van het bos en door middel van knooppunten kunt u een prachtige route uitstippelen.

Kunnen we gebruik maken van het zwembad of de jacuzzi?2023-02-02T15:58:26+00:00

Winter
Van +- 1 oktober tot 1 mei staat de jacuzzi voor u ter beschikking.

Zomer
Ons verwarmde zwembad is beschikbaar van +- mei tot oktober. In de zomer is de jacuzzi buiten gebruik. Als u van +- 1 mei tot 1 oktober tóch de jacuzzi gevuld en verwarmd wil hebben, kunt u dit vooraf bijboeken à € 100,00 per weekend. Dit vermemen we minimaal 1 week voor aankomst, in verband met schoonmaak, vullen en verwarmen. 

Voor een juist gebruik van het zwembad en de jacuzzi wijzen wij u graag op het volgende: 

  • Douchen voorafgaand is noodzakelijk. Haargel, gel, make-up, body lotions en dergelijke kunnen de waterbalans ernstig aantasten. 
  • Spoel zwemkleren voorafgaand goed uit! Zwemkleding is de grootste boosdoener van vervuiling van het water, deze zitten vol wasmiddelen en wasverzachters die de waterbalans aantasten. 
  • Indien het zwembad of de jacuzzi niet gebruikt wordt dient hij gesloten te blijven. 
  • Gebruik van het zwembad of de jacuzzi is te allen tijde op eigen risico. 
Mag er ’s avonds muziek geluisterd worden?2023-02-02T15:57:08+00:00

Het is toegestaan om tot 00:00 uur buiten muziek te luisteren. Hierna dient u de muziek naar binnen te verplaatsen.

Heeft de tv een HDMI-aansluiting?2023-02-02T15:56:35+00:00

De tv in de groepsruimte heeft een HDMI aansluiting.

Zijn er spelletjes aanwezig?2023-02-02T15:56:05+00:00

In de speelruimte bij de wasmachine liggen een aantal gezelschapsspelletjes. Buiten in het Ven vindt u diverse fietsjes voor de kids.

Waar kan ik de inventarislijst van de accommodatie vinden?2023-02-02T15:55:31+00:00

Hier kunt u de inventarislijst van de accommodatie bekijken.

Ik heb last van allergiën, kan ik dan bij jullie terecht?2023-02-02T15:54:56+00:00

Een van onze appartementen, genaamd De Hazelaar, is volledige allergie vrij. Door speciaal beddengoed kunnen wij dit aan de gast garanderen.

Zijn de bedden opgemaakt?2023-02-02T15:53:19+00:00

De bedden zijn standaard opgemaakt. Voor bedlinnen en het opmaken betaalt u € 9,95 per persoon.

Moeten we zelf handdoeken meenemen?2023-07-20T12:36:29+00:00

Handdoeken zijn niet aanwezig bij de accommodatie. Uiteraard kunt u een handdoekenpakket wel bijboeken voor € 8,00 per persoon. Dit pakket bestaat uit twee grote handdoeken en één kleine handdoek.

Is er een keukenpakket aanwezig in de accommodatie?2023-02-02T15:52:17+00:00

Een afwasborstel en afwasmiddel is aanwezig. Handdoeken en theedoeken zijn niet standaard aanwezig. Ook een keukendoekenpakket kunt u reserveren € 10,00 per pakket. Dit pakket bestaat uit 10 theedoeken en 4 vaatdoeken.

Zijn vuilniszakken en toiletpapier aanwezig?2023-02-02T15:51:38+00:00

Vuilniszakken en toiletpapier kunt u zelf meebrengen. Natuurlijk zit er voor het eerste gebruik wel al toiletpapier op de rol en een vuilniszak in de emmer. Ter informatie, wij scheiden ons afval (glas, papier, plastic).

Is er een friteuse aanwezig?2024-02-20T08:34:50+00:00

Er is een friteuse aanwezig. Als u daar gebruik van wilt maken kunt u 11 liter frituurvet per friteuse meebrengen naar de locatie. Er zijn twee friteuses aanwezig. Wij zorgen achteraf voor de verschoning van het frituurvet.

Moeten we hout meebrengen voor de kachel?2023-03-09T13:29:03+00:00

Voor de houtkachel buiten is één mand met hout beschikbaar. Verder benodigd hout mag u zelf meenemen of bestellen à € 10,00 per mand.

Heeft de accommodatie een oven?2023-02-02T15:49:10+00:00

De professionele keuken heeft een grote professionele oven en een gewone oven. Daarnaast hebben alle appartementen ook een oven.

Is er een vaatwasser in de accommodatie?2023-02-02T15:48:38+00:00

In de professionele keuken vind je een grote, professionele vaatwasser. Hiervoor dient u geen tabletten of afwasmiddel voor mee te brengen. Dit verzorgen wij voor u. Alle appartementen hebben een vaatwasser. Vaatwastabletten zijn aanwezig. Deze hoeft u niet zelf mee te brengen.

Parkeren

Is er een laadpaal voor elektrische auto’s op het terrein?2023-02-03T09:47:24+00:00

Er is een laadpaal op het terrein aanwezig. Hiervoor betaalt u € 0,45 per KwH, dit wordt achteraf verrekend met de borg.

Kan de auto bij de accommodatie geparkeerd worden?2023-02-02T16:00:32+00:00

Op het terrein bij de accommodatie zijn voldoende parkeerplaatsen waar geparkeerd kan worden.

Kinderen

Zijn er speciale voorzieningen voor kinderen?2023-02-03T09:49:31+00:00

Voor kinderen is er:

  • Een speeltoestel
  • Een trampoline
  • Een groot grasveld
  • Een voetbaltafel
  • Een kleine dierenweide met pony’s en diverse dieren
Is er kindermeubilair aanwezig?2024-08-26T12:00:36+00:00

In elke appartement is er 1 kinderbedje aanwezig, inclusief matrasje. Deze kunt u vinden in de trappenkast, het beddengoed voor de kinderbedjes dient u zelf meebrengen.

Verder zijn er 4 kinderstoelen aanwezig.

Boodschappen

Zijn er cateringmogelijkheden?2023-06-19T12:48:51+00:00

Wij zijn tevens een catering en evenementen bedrijf, Ria Joosten Catering & Evenementen. Het is dus mogelijk catering te bestellen voor uw verblijf. Vraag onze brochure aan via [email protected]. Cateringwensen dienen uiterlijk 8 weken voor aankomst te worden doorgegeven!

Kan ik de boodschappen laten bezorgen?2024-08-22T12:31:52+00:00

Het is mogelijk om uw boodschappen te laten bezorgen op locatie door Jumbo Panningen. Laat de boodschappen leveren binnen een tijdvak dat u zelf aanwezig bent, vanaf 16.00 uur. Volg onderstaande stappen om een bestelling te plaatsen:

  1. Ga naar www.jumbo.com en maak een account aan óf log in met een bestaand account
  2. Pas in uw Jumbo-account uw adres aan naar Doorbrand 2, 6086 PK Neer
  3. Plaats een bestelling en kies voor de optie ‘Bezorgen’
  4. Kies de datum voor bezorging en het gewenste tijdvak
  5. Kies Jumbo Panningen als gewenste Jumbo-winkel voor de bezorging

De online bestelling wordt nu op de geselecteerde datum binnen het gewenste tijdvak bezorgd door Jumbo Panningen.

Borg

Wanneer krijg ik de borg terug?2023-02-03T09:55:20+00:00

U ontvangt de borg binnen twee weken na uw verblijf van ons retour, mits er geen gebreken worden geconstateerd en de accommodatie veegschoon is opgeleverd.

Betaal ik de borg bij aankomst?2023-02-03T09:54:32+00:00

De borg zit verwerkt in het totaalbedrag en hiermee heeft u de borg bij aankomst al voldaan.

Ga naar de bovenkant